Betingelser.

Generelt:

Hvis du opretter en konto hos os, får du en velkomst-mail få minutter efter. Hvis du laver en ordre hos os, så får du en automatisk ordrebekræftelses mail få minutter efter. Hvis du ikke modtager disse mails, så tjek venligst, at du har indtastet korrekt mailadresse. Det sker desværre jævnligt, at der laves slåfejl i adressen - eller at der skrives .dk i stedet for .com. Dette ødelægger naturligvis hele den automatiske proces.

Du bliver IKKE medlem af noget hos os, selvom du opretter en konto. Kontoen er udelukkende et tilbud til dig, der kan forestille dig, at du vil handle her mere end en gang. Så kan du logge ind på din konto og handle og skal ikke indtaste navn, adresse o.s.v. igen - de ligger allerede i systemet. Desuden kan du finde oplysninger om tidligere ordrer på kontoen.

Ligeledes skal vi understrege, at vi ikke bruger disse oplysninger til noget og heller ikke videregiver dem til nogen overhovedet
. Du kan til hver en tid meddele os, at du vil have slettet din konto.

Gaveindpakning:

Det er desværre ikke muligt at få leveret sine varer gaveindpakket - vi beklager.

Priser:

Alle priser er angivet i DKK incl. 25% moms.

Forsendelsesomkostninger:

Efter gældende takster (dog minimum DKK 18,00) + et lille tillæg til dækning af emballageudgifter. Forsendelsesbeløbet vil altid fremgå af ordren. Der kan vælges mellem GLS og Postnord.

OBS: Kunden er ansvarlig for at opgive en korrekt leveringsadresse. HUSK at skrive en c/o adresse, hvis du ikke er tilmeldt posten på modtageradressen.
Hvis pakken kommer retur p.g.a. ukorrekt opgivet modtageradresse, kan vi kun genfremsende pakken mod, at kunden betaler for en ekstra forsendelse. I modsat fald bliver handelen annulleret, og beløbet returneret minus portoen.

Betaling:

- Forudbetaling ved indsættelse af beløbet på vor konto i Nykredit Bank A/S

  reg.nr. 8117 konto nr. 3210159.

- Forudbetaling med følgende kredit/betalings kort:

kreditkort

Alle varer forbliver Exotictrades ejendom indtil fuld betaling er modtaget.

Levering:

Vi sender altid ordrerne senest 1-2 dage efter, at vi har modtaget dem. Det fremgår af hjemmesiden, hvor lang tid du skal regne med at pakken er undervejs efter, at vi har givet besked om, at pakken er afsendt.
Hvis varen undtagelsesvis ikke skulle være på lager, kontakter vi dig, så tjek dine mails.


Når varen er afsendt, får du en mail fra os. Hvis varerne er sendt som pakke, får du oplyst trackingnr. Hvis varen ikke kommer senest 3 dage efter, at vi har meddelt, at pakken er afsendt, er det vigtigt, at du kontakter dit posthus og får dem til at kigge efter pakken. Hvis du ikke er hjemme, når posten kommer, smider postbudet en seddel ind. Af og til forsvinder denne seddel og så ligger pakken i 8 dage på posthuset, hvorefter den går retur til os. Du må også meget gerne kontakte os, hvis du mangler en pakke eller information.

Fortrydelsesret:

Kunden har 14 dages fuld returret, men Exotictrade tager IKKE varer retur, hvor emballagen er brudt, eller hvor varen ikke er i samme stand, som da den forlod Exotictrade.

Fejl og mangler:

Exotictrade skal underrettes skriftligt senest 3 dage efter modtagelsen af varerne, såfremt varerne er blevet beskadiget under transporten, eller der er tale om fejl eller mangler ved leverancen. 
OBS: Send ikke varen retur til os uden forudgående aftale, ellers refunderer vi ikke dine udgifter til porto.

Ansvarsbegrænsning:

Efterlad aldrig brændende stearinlys, røgelsespinde og lignende uden opsyn. Exotictrade er uden ansvar for skader opstået som følge af forkert eller uansvarlig brug af vores varer. Et erstatningskrav overfor Exotictrade kan aldrig overstige fakturabeløbet for den solgte vare. Der tages forbehold for fejl og ændringer i oplysninger på hjemmesiden samt for udsolgte varer. Det kan forekomme, at vore leverandører ændrer i varesortimentet, hvorfor det ikke altid er muligt at genbestille en vare. Alle tilbudsvarer sælges kun så længe lager haves.

Oplysning om klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: support@exotictrade.dk

Du bør dog først klage til os, før du bruger nogle af ovenstående links, da vi som regel finder en løsning på problemet.

Copyright:

Både Exotictrade og Exotictrade Engros hjemmesiderne er omfattet af loven om copyright. Det er derfor ulovligt at kopiere og anvende tekst og billeder fra - eller dele af - disse sider uden Exotictrade's skriftlige tilladelse..

Firma oplysninger:

Exotictrade.dk
Dukkerupvej 16
4850 Stubbekøbing
Tlf: 60 38 14 40
CVR. nr. 28436068
support@exotictrade.dk